Hondin CVCC (Compound Vortex Controlled Combustion) je motor koji koristi stratificiranu smjesu (nehomogenu, u ovom slučaju djelom bogatu, djelom siromašnu). Kroz dodatni usisni ventil se blizu svjećice dovodi bogata smjesa. Nastala plamena fronta propagira se kroz pretkomoru koju čini perforirana metalna pločica i dalje pali siromašnu smjesu u glavnoj komori. Takav dizajn omogućuje motoru da radi s rasplinjačima umjesto injektorima, i ne zahtjeva recirkulaciju ispušnih plinova ili osiguravanje dodatnog vrtloženja smjese u komori.

CVCC motori korišteni su i unaprijeđivani elektroničkim upravljanjem od početka 1970ih do vremena kada su katalizatori i ubrizgavanje goriva postali standardi, 20ak godina kasnije. Primjer modela s CVCC motorom je Honda Civic Shuttle, koja je koristila i pogon na sve kotače i dodatnu nisku prvu brzinu umjesto reduktora.

Slične situacije nehomogene smjese koriste se i u današnjim motorima s direktnim ubrizgavanjem (prvenstveno u uvjetima niskog opterećenja), s istim ciljem: smanjenjem štetnih ispušnih emisija / ostvarivanjem potpunijeg izgaranja goriva.